Mit eszünk, miből vagyunk?

Érdemes jól és odafigyelve enni. Az étkezés a hosszú élet titka?

Köszöntő

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy a magam tapasztalatait megosszam a táplálkozással kapcsolatban. Vannak olyan tapasztalataim, amelyekre találtam tudományos magyarázatot, de vannak olyanok is, amelyekre nem, így azért akarom megírni, hogy másnak is segítsek. 

Az apropót az adta, hogy most vagyok túl egy 30 napos diétán, amivel fogytam 6 kilogrammot és ezt a súlyt szeretném megtartani. Sőt, szeretnék többet is fogyni, de egyelőre most mozgok, tornázok és visszatérek a rendes étkezésre azzal a tapasztalással, amire menet közben rájöttem. A diétám elkezdésének okával fogom folytatni. 

mkhoz_kollazs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://okosan-enni.blog.hu/api/trackback/id/tr1617832099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása